• Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
  • +90 284 513 10 64

 

İlgi: Milletlerarası Ticaret Odası(ICC)’nin 11.01.2018 tarihli yazısı

İlgi kayıtlı yazıda, ICC Türkiye Milli Komitesi ve ICC Milletlerarası Tahkim Divanı tarafından Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) ile işbirliğinde TOBB Başkanı ve ICC Türkiye Milli Komitesi Yönetim Kurulu Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu’nun ev sahipliğinde, 9 Şubat 2018 tarihinde İstanbul’da Swissotel’de, “ICC Türkiye Tahkim Günü” düzenlenmesi planlanmakta olduğu bildirilmiştir. Alanında uzman hakemler, kamu ve özel sektör ve ticaret odalarının hukuk müşavirleri, Yargıtay üyeleri, hâkimler, avukatlar ve akademisyenlerden oluşan yaklaşık 200 kişilik bir katılımın beklendiği etkinlik kapsamında; ICC Tahkiminin genel özellikleri ve güncel gelişmeler, uluslararası uyuşmazlıkların çözümünde cinsiyet çeşitliliği, inşaat uyuşmazlıklarının tahkim yoluyla çözümü ve yaşanan güncel sorunlar, ülkemizde uyuşmazlıkların tahkim ve mahkemeler yoluyla çözümü ve yargının rolü, ülkemizde genel olarak alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına avukatların gözüyle geçmişi, bugünü ve geleceğine  ilişkin konuların ele alınması planlanmaktadır. Etkinlik daveti ve taslak programı ekte sunulmaktadır.

Söz konusu konferansa katılımınıza ilişkin teyidinizin ekte bulunan kayıt formunu doldurmak suretiyle ödeme dekontu ile birlikte en geç 1 Şubat 2018 tarihine kadar ICC Türkiye Milli Komitesi’ne bildirilmesi ( Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir. ) gerekmektedir.

Bilgilerinize sunarız.

Not: Konferansa katılım kontenjan ile sınırlıdır, kayıt öncelik esasına göre yapılacaktır. Kontenjan dolduğunda kayıtlar ilan edilen tarihten daha önce kapatılabilir.

Ek: İstanbul Programı-9 Şubat 2018

Ek: ICC Türkiye Üyeleri Tahkim Günü Davetiyesi

POLİTİKALARIMIZ

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI

MALİ POLİTİKA

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI

BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI

HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKASI

KALİTE POLİTİKASI

ETİK DEĞERLER

TEMEL DEĞERLER

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

 
          UTSO olarak; sektördeki teknolojik yenilikleri dünyayla eş zamanlı olarak takip ederek, yönetim kadromuz ve eğitimli çağdaş personelimizle, müşterilerimizin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebileceği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alacağımızı, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmasını engellemek için gerekli iyileştirmelerin ve kontrolleri sürekli yapacağımızı, müşteri ile olan ilişkilerimizde şeffaflığı esas alacağımızı, müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul edeceğimizi, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip edeceğimizi, yasal şartlara uyum sağlayacağımızı Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şartlarını karşılayacağımızı taahhüt ederiz.

U T S O

UZUNKÖPRÜ TİCARET VE SANAYİ ODASI

Cumhuriyet Meydanı No:17
Uzunköprü EDİRNE TÜRKİYE

Tel:+90 284 513 10 64
      +90 284 513 54 13

Faks : +90 284 513 22 80

e-mail: uzunkoprutso@tobb.org.tr