• Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
  • +90 284 513 10 64

 

DUYURU

 

15-16 Eylül 2018 tarihlerinde gerçekleşecek olan “TEMEL VE İLERİ DÜZEY AKREDİTİF VE STANDBY AKREDİTİF SEMİNERİ”

 

YER: TOBB İSTANBUL HİZMET BİNASI

 

 

Bilindiği üzere,  dış ticarette kullanılan akreditifler ve standby akreditifler çeşitlilik göstermekte ve özellikle yapılandırılmış işlemlerde kullanılmaktadır.

ICC Türkiye Milli Komitesi Bankacılık Komisyonu üyeleri 15-16 Eylül 2018 tarihlerinde İstanbul’da; Şimdiye kadar karşılaşılan akreditifler ve standby akreditiflerle ilgili aşaüıdaki konuları içeren bir seminer düzenleyecektir.

  • Devredilebilir, Back to back, Revolving, Reinstatement, Red kloz, Green kloz akreditifler ve detaylı olarak iş akışları, riskler ve risk yönetim teknikleri,
  • Vadeli görüldüğünde amir banka tarafından ödemeli (Usance DC payable at sight)  ve vadeli belli bir tarihte muhabir banka tarafından İskontolu akreditifler (Usance DC payable at sight) işleyişleri ve örnek klozları
  • Dünyanın çeşitli bankalarınca açılan akreditif klozlarından örnekler ve yorumlama,
  • Akreditifte görevlendirme türleri (sessiz teyit, committment to purchase & negotiate) ve sözleşme örnekleri
  • Standby akreditif türleri,
  • Standby Akreditiflerle ilgili ISP 98 kuralları ve yorumları,
  • Standby standard metin örnekleri,
  • Standby özel metin örnekleri & kritik klozlar ve incelemede dikkat edilmesi gereken noktalar,
  • Standby akreditif açılış, değişiklik, ihbar, değişiklik ihbar, tazmin ve uzat veya öde talepleri ile ilgili kontrol listeleri (checklistler) ve taktikler,
  • Standby akreditiflerle ilgili ICC Bankacılık Komisyonu görüşleri,

Seminere katılmak isteyenlerin, ekte bulunan kayıt formunu ve ödeme dekontunu en geç 12 Eylül Çarşamba gününe kadar ICC Türkiye Milli Komitesi’ne faks (0.312.219 42 58) veya e-posta (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.) yoluyla göndermeleri rica olunur.

Saygılarımızla,

EKLER:

  1. Kayıt Formu
  2. Program

POLİTİKALARIMIZ

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI

MALİ POLİTİKA

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI

BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI

HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKASI

KALİTE POLİTİKASI

ETİK DEĞERLER

TEMEL DEĞERLER

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

 
          UTSO olarak; sektördeki teknolojik yenilikleri dünyayla eş zamanlı olarak takip ederek, yönetim kadromuz ve eğitimli çağdaş personelimizle, müşterilerimizin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebileceği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alacağımızı, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmasını engellemek için gerekli iyileştirmelerin ve kontrolleri sürekli yapacağımızı, müşteri ile olan ilişkilerimizde şeffaflığı esas alacağımızı, müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul edeceğimizi, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip edeceğimizi, yasal şartlara uyum sağlayacağımızı Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şartlarını karşılayacağımızı taahhüt ederiz.

U T S O

UZUNKÖPRÜ TİCARET VE SANAYİ ODASI

Cumhuriyet Meydanı No:17
Uzunköprü EDİRNE TÜRKİYE

Tel:+90 284 513 10 64
      +90 284 513 54 13

Faks : +90 284 513 22 80

e-mail: uzunkoprutso@tobb.org.tr