• Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
  • +90 284 513 10 64

 

 

         “Trakya Dijitalleşiyor Projesi” kapsamında, Trakya Kalkınma Ajansı, Uzunköprü Ticaret ve Sanayi Odası ve E-ticaret Eğitim Merkezi, E-Ticaret SEM Merkezi işbirliği ile Uzunköprü’de ‘E-Ticaret eğitimi’ verildi.

            Uzunköprü Ticaret ve Sanayi Odası (UTSO) Toplantı Salonu’nda 09:00-19:00 saatleri arasında düzenlenen E-Ticaret eğitiminde Türkiye E-Ticaret Meclisi Başkan Yardımcısı Merter Özdemir, 3GEN Teknoloji / CEO’su ENGİN ÖZGEN katılımcılara konu ile ilgili bilgi ve tecrübelerini aktardı. UTSO Başkanı Ercan İhtiyar, Oda üyeleri ve diğer katılımcılara eğitimde, dünyada artık yeni nesil ticaretin e-ticaret olduğu belirtilerek “Fiziki mağaza sahibi olan işletmeler için e-ticaret ö nemli bir satış kanalıdır” denildi.

            Eğitimde konuşan TOBB / E-Ticaret Meclisi Başkan Yardımcısı Merter Özdemir “E-Ticaret dünyada 1990’lı yılların sonlarında başlayıp gelişerek günümüzde hızla kullanılır hale gelen bir ticaret şekli. Çünkü bu ticaret tamamen elektronik ortamda yapıldığı için herhangi bir işyeri tutmaya bile gerek yok. E-ticaret, en basit anlatımıyla elektronik ticaret yaparak para kazanmaya yarayan sistemin adıdır” dedi. 

 

            Ülkemizde 1998 yılından sonra büyük mağazaların öncülüğünde e-ticaretin uygulanmaya başlandığını kaydeden Özdemir “Türkiye’de ve dünyada geleneksel pazarlama yöntemlerine ve satış faaliyetlerine e-ticareti de ekleyen kuruluşlar, sadece belirli bir lokasyona ve noktaya satış yapmanın ötesine geçerek, süreçlerine e-ticaret’i de dahil etmeye başlamıştır. Dünyada artık yeni nesil ticaret e-ticaret.  E-ticaret özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ) için çok uygun bir ticaret şekli haline gelmiştir. E-ticaret, belirli bir satış noktasının dışına çıkarak satışların artmasına ve daha hızlı ödemeleri teslim alınmasına olanak sağlamaktadır. Fiziki mağaza sahibi olan işletmeler için e-ticaret önemli bir satış kanalıdır” dedi.

 

            Katılımcıların ilgisi ile gün boyu devam eden eğitimde “E-ticaret ekosistemi ve dijital iş yapış biçimleri, Türkiye ve Dünya'da kullanılan E Ticaret platformları ve tanımlar,  sektör, kategori ve ürünlere göre E Ticaret platformları seçimi, CRM müşteri ilişkileri yönetimi, E-ticaret tasarımları/uygulamalar ve ürün fotoğrafları, dijital ürün bilgisi oluşturma – entegrasyonlar, E-ticaret ödeme yöntemleri, kargo ve lojistik entegrasyonları, E- ticaret' de dijital reklam ve sosyal medya yönetimi, E-ticaret saha operasyonu, depo ve iptal/iade yönetimi, E-ihracat ve yurtiçi / yurtdışı pazaryerleri, E-ticaret raporlamaları ve e-uygulamalar, E-ticaret workshop” gibi konular da anlatıldı.

kucu

 

 

kucuk

POLİTİKALARIMIZ

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI

MALİ POLİTİKA

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI

BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI

HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKASI

KALİTE POLİTİKASI

ETİK DEĞERLER

TEMEL DEĞERLER

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

 
          UTSO olarak; sektördeki teknolojik yenilikleri dünyayla eş zamanlı olarak takip ederek, yönetim kadromuz ve eğitimli çağdaş personelimizle, müşterilerimizin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebileceği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alacağımızı, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmasını engellemek için gerekli iyileştirmelerin ve kontrolleri sürekli yapacağımızı, müşteri ile olan ilişkilerimizde şeffaflığı esas alacağımızı, müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul edeceğimizi, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip edeceğimizi, yasal şartlara uyum sağlayacağımızı Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şartlarını karşılayacağımızı taahhüt ederiz.

U T S O

UZUNKÖPRÜ TİCARET VE SANAYİ ODASI

Cumhuriyet Meydanı No:17
Uzunköprü EDİRNE TÜRKİYE

Tel:+90 284 513 10 64
      +90 284 513 54 13

Faks : +90 284 513 22 80

e-mail: uzunkoprutso@tobb.org.tr