• Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
  • +90 284 513 10 64

 

Uzunköprü Ticaret ve Sanayi Odası eğitimlere ara vermeden devam ediyor. 06 Mart 2019 tarihinde Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu’nda 10.00 -17.00 saatleri arasında ABİGEM eğitmenlerinden Satış Koçu, Mentor & Eğitmen Koray İnan tarafından ‘Satış 4.0 Dünyasında Satış Becerileri’ konulu ücretsiz sertifikalı eğitim programı yoğun bir katılımla düzenlendi.

Eğitim içeriği: Değişen Paradigmalar ve Satış Stratejilerine Etkileri • Deneyim ve Özgünlük Devri • Bugünün Tüketicisi Kimdir? • Neden Satın Alırız? • Satın Alma ve Karar Vermenin Sırları Satışın Üç Önemli Yetkinliği; Sor, Dinle ve Sun • Workshop I: Müşterilerini Keşfet (B2B ve B2C için ayrı gruplarla gerçekleştirilecektir.) • Workshop II: Değer Yaratmak (B2B ve B2C için ayrı gruplarla gerçekleştirilecektir.) • Müşteri Profilleri Analizi • Satış Yönetimi İçin Araçlar: Kurum İçi Koçluk ve Mentorluk Uygulamalar konularından oluştu.

Satış Koçu ve Mentör Koray İnan tarafından verilen eğitimde farklı bireyleri algılama, farklılıklara doğru yaklaşımları gösterebilme ve ikna psikolojisi detayında satışta başarıyı yakalamak adına atılması gereken adımlar konu edildi. Eğitim içerisinde yer alan gerçek şirket bünyesinden üretilmiş satış vakaları ile satış uzmanlarının ön araştırma, etkin dinleme, analiz etme, etkin sorgulama, özellik, fayda, anlam döngüsü gibi satış kurgu ve becerilerini geliştirmeleri üzerine odaklanmaları gerektiği belirtildi.

Satış Koçu ve Mentör Koray İnan, “Satışta müzakere yapılmadan mevcut olanakların en iyisini elde etmek güçtür. Satışta kazananlar, yalnızca becerikli olanlar değil, aynı zamanda istediğini elde etmek için müzakereye girme yeteneğine de sahip olanla bugünün iş dünyasında iyi bir sunuş yeteneği, satış sürecinin önemli bir parçasıdır. Satış, insanları anlama, müşterilerin zihnini okuma ve dinleme sanatıdır. Alıcının bakış açısını bilgi, mantık ve güven vererek, bağlantı kurarak, doğru sorular sorma yöntemiyle, değiştirebilme yeteneğidir. Başarılı bir satış gücünü meydana getirmek, iş dünyasında rekabet etmek arzusunda olan şirketler için artık her zamankinden çok daha önemlidir” diye konuştu.

Satış eğitiminin satıcılara çok şey katacağını da belirten Koray İnan“ İleri düzey satış teknikleri hakkında bilgi düzeylerini artırırlar. Geleneksel satış düzenini terk ederek, daha yenilikçi satış planları ve taktikleri geliştirebilirler. Farklı müşteri tiplerini ikna etme tekniklerini öğrenirler. Satıcıların yararlanabileceği yeni nesil pazarlama taktikleri hakkında bilgi sahibi olurlar. Satış performansını artırabilecek tavsiyeler alırlar. Satış motivasyonlarını yükseltebilir ve kişisel gelişimlerine katkı sağlarlar. Eğitim danışmanın farklı sektörlerde elde ettiği saha satış tecrübelerinden yararlanırlar. Davranışa dönüştürürler. Kendilerini çok daha doğru ve detaylı tanıma şansları olacak. Satış alanındaki güçlü ve limitli yanlarını tüm detaylarıyla görebilecekler. Satışın hangi aşamalarında kendilerini geliştirmeleri gerektiğini öğrenmiş olacaklar. Takımda yaratmayı düşündüğümüz farkındalık sayesinde satışta ekstra motivasyona sahip olabilecekler” dedi.

IMG 7258

POLİTİKALARIMIZ

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI

MALİ POLİTİKA

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI

BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI

HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKASI

KALİTE POLİTİKASI

ETİK DEĞERLER

TEMEL DEĞERLER

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

 
          UTSO olarak; sektördeki teknolojik yenilikleri dünyayla eş zamanlı olarak takip ederek, yönetim kadromuz ve eğitimli çağdaş personelimizle, müşterilerimizin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebileceği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alacağımızı, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmasını engellemek için gerekli iyileştirmelerin ve kontrolleri sürekli yapacağımızı, müşteri ile olan ilişkilerimizde şeffaflığı esas alacağımızı, müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul edeceğimizi, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip edeceğimizi, yasal şartlara uyum sağlayacağımızı Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şartlarını karşılayacağımızı taahhüt ederiz.

U T S O

UZUNKÖPRÜ TİCARET VE SANAYİ ODASI

Cumhuriyet Meydanı No:17
Uzunköprü EDİRNE TÜRKİYE

Tel:+90 284 513 10 64
      +90 284 513 54 13

Faks : +90 284 513 22 80

e-mail: uzunkoprutso@tobb.org.tr