• Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
  • +90 284 513 10 64

 

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI

  • Nitelikli ve vizyona koşan personeli adil bir yöntemle seçmek
  • Çalışan memnuniyetini sağlamak ve sürekli iyileştirmek
  • Personel performans değerlendirmelerini gerçekleştirmek ve gelişimlerini sağlamak
  • Çalışanlarına saygılı ve çözüm odaklı yaklaşmak
  • Verimliliği arttırıcı çalışma ortamları sağlamak

 

MALİ POLİTİKA

  • Şeffaflık
  • Karşılıklılık
  • Eşitlik
  • İhtiyatlılık
  • Tarafsızlık ve
  • Tutarlılık
  • İlkelerine ve 5174 sayılı kanuna bağlı kalarak mevcut fonları verimli yönetmek ve mali riskleri azaltmak

 

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI

  • Üyelerin eğitim ihtiyaçlarını belirlemek ve gidermek
  • Üyelerin iş geliştirme konusunda ihtiyaç duydukları teknik desteği sağlamak
  • Üyelerinin dış ticaretlerini geliştirici yönde faaliyetlerde bulunmak
  • Üyelerin ürettiği ya da sattığı ürünlerin oda resmi web sayfası kanalı ile reklamını yapmak
  • Üye şikayetlerini dikkate almak ve çözümlemek
  • Üye istek, öneri ve taleplerini değerlendirmek ve mümkün olduğu müddetçe uygulamak
  • Üye memnuniyetini ölçmek ve sürekli iyileştirmek
  • Üyelere yönelik çeşitli aktiviteler düzenlemek
  • Üyelerin çıkarlarının ve haklarını korumak
  • Ticaret ve sanayi alanında değer yaratmak

 

BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI

  • Gerekli olan yazılım ve donanımı temin ederek, üyelere kesintisiz ve hızlı hizmet verebilme yeteneğini geliştirmek,
  • Dijital arşivleme sistemine geçerek ömür boyu izlenebilirliği sağlamak
  • Tüm programların lisanslarını temin etmek ve orijinal kullanımını sağlamak
  • Elektronik ortamda işlem gören verilerin güvenliğini sağlayıcı önlemleri almak
  • Üyelere online hizmet verebilme yeterliliği kazanabilmek

 

HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKASI

  • Stratejik Plan çerçevesinde gerçekleştirilen faaliyetlerin ve oda üyelerini ilgilendiren her türlü konunun doğru ve tarafsız bir şekilde ve üyelerin talep ettikleri iletişim yöntemini kullanarak haber haline getirilmesi ve duyurulması
  • Oda üyelerine yönelik gerçekleştirilen aktivitelerin memnuniyet sonuçlarını ölçmek ve sürekli iyileştirmek
  • İlçeyi ve odayı tanıtmak amacı ile basınla sürekli temas halinde bulunmak
  • Web sayfasını kullanıcı dostu haline getirmek ve tüm üyelerin maksimum ölçüde faydalanabilmesini sağlamak

 


KALİTE POLİTİKASI

  • Üye memnuniyetini ve gelişimini sağlamak
  • Çalışan memnuniyetini ve gelişimini sağlamak
  • Çalışanların niteliklerini arttırıcı eğitim programları düzenlemek
  • Yasal şartlara uyum sağlamak
  • Hızlı ve hatasız hizmet verebilmek
  • Verimliliği arttırmak
  • Maliyetleri azaltmak
  • Yeni projeler geliştirmek

 

ETİK DEĞERLER

  • Dürüst
  • Güvenilir
  • Onurlu
  • Tarafsız
  • Paylaşımcı
  • Kişisel Bilgileri Koruyan,Sırdaş
  • Şeffaf
  • Güler yüzlü
  • Hümanist
  • Kanunlara Uyan
  • Çalışkan
  • Disiplinli
  • Düzenli
  • İşini Seven
  • Sorumluluk Sahibi

 

TEMEL DEĞERLER

  • Kaliteli Hizmet Üretebilme Gücü
  • Etkin Güncellik Takibi
  • Uzman Personel İstihdamı
  • Hesap Verebilme ve Saydam Olabilme Yeteneği
  • Üyelerini Koruyabilme ve Savunabilme Yetisi
  • Üst Düzeyde Lobicilik Yapabilme Özelliği
  • Çalışanlarına Değer Verme Becerisi